HKS GR Yaris 740Ps
Η γνωστή εταιρεία βελτιώσεων ιαπωνικών αυτοκινήτων, HKS, ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει την διάθεση crate κινητήρων για το Toyota GR Corolla, συνεπώς και για το δικό μας εδώ GR Yaris. H HKS μαζί με τα βελτιωτικά εντόσθια σας δίνει και το μπλοκ, γιατί πρέπει να γίνει δουλειά και σε αυτό για να τοποθετηθούν, οπότε δεν υπάρχει λόγος να κρατήσετε το παλιό, άσε που πιθανότατα υπολογίζουν σε πελάτες που το έχουν ήδη σπάσει.
Η ΗKS έχει ενισχύσει τον G16E-GTS με αρκετές αναβαθμίσεις, αυξάνοντας την εργοστασιακή ισχύ των 300 ίππων κατά πολύ μεγάλο αριθμό και ισχυρίζεται πως μπορεί να τον κάνει να αποδίδει περισσότερα από 740Ps. Φυσικά εντός αυτού, δεν θα συναντήσουμε πλέον τίποτα εργοστασιακό, ενώ η χωρητικότητά του έχει αυξηθεί με τα ελαφρώς oversize σφυρήλατα έμβολά με την ειδική επίστρωση αλλά ακόμα περισσότερο από τον μεγαλύτερο στρόφαλο με διαδρομή 95,7mm, αντί για 89,7mm που είχε ο κανονικός, αυξάνοντας συνολικά τον κυβισμό στα 1.746cc από τα 1.618, με μικρότερη κιόλας συμπίεση 10, αντί για 10,5:1.
Από τον νέο κινητήρα έχει αφαιρεθεί το balancing shaft με τα αντίβαρα για τους κραδασμούς, άρα θα πρέπει να σας έρχεται όσο το δυνατόν καλύτερα ζυγισμένος ο ίδιος ο στρόφαλος με τα νέα έμβολα και αυτός είναι άλλος ένας λόγος που το πουλάει “έτοιμο”. Οι επιλογές για την απόδοση έχουν να κάνουν από εκεί και πέρα με το τι τουρμπίνα και τι τροφοδοσία θα επιλέξει να χρησιμοποιήσει ο εκάστοτε πελάτης.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Πόσο μπορεί να επηρεάσει ένα κάθισμα την συμβίωσή μας με ένα αυτοκίνητο?