Η Kia παρουσιάζει νέο κιβώτο 7-σχέσεων διπλού συμπλέκτη

Η Kia παρουσιάζει νέο κιβώτο 7-σχέσεων διπλού συμπλέκτη

Η Kia παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το ολοκαίνουργιο κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη DCT, δείχνοντας τον δρόμο των μελλοντικών εξελίξεων της κορεατικής εταιρείας σε θέματα μετάδοσης. Η νέα μετάδοση, που είναι η πρώτη του είδους από την Kia,  κατασκευάστηκε από την ZF για να εξισορροπήσει την μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου με τις βελτιωμένες επιδόσεις και να προσφέρει μια πιο σπορ οδηγική εμπειρία. Πρόκειται να αντικαταστήσει τα υπάρχοντα αυτόματα κιβώτια 6 σχέσεων της Kia, καθώς προσφέρει πολύ καλύτερη οικονομία και θα είναι διαθέσιμο ως επιλογή για την πλειοψηφία των μοντέλων της Kia. Tο νέο DCT συνδυάζει τα πλεονεκτήματα χειροκίνητων & αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει την ταχύτερη αλλαγή ταχυτήτων σε σχέση και με τους δύο τύπους. Καθ 'όλη τη διαδικασία εξέλιξης, οι μηχανικοί είχαν σαν στόχο βελτίωση κατά 7% της κατανάλωσης καυσίμων και βελτίωση κατά 5% στην επιτάχυνση 0-100km/h σε σύγκριση με την υπάρχουσα μετάδοση DCT 6-ταχυτήτων. Τα χαμηλά επίπεδα θορύβου & κραδασμών ήταν επίσης βασικός στόχος της ομάδας εξέλιξης του νέου DCT και επιτεύχθηκαν χάρη στον νέο εξωτερικό σφόνδυλο.

Το νέο DCT αποτελείται από δύο ξηρού τύπου συμπλέκτες, ο καθένας εφοδιασμένος με έναν ηλεκτρικό κινητήρα ενεργοποίησης του συμπλέκτη για βελτίωση της οικονομίας καυσίμου και ένα ζευγάρι αξόνων μετάδοσης, ένα  για τις μονές ταχύτητες και ένα για τις ζυγές ταχύτητες. Αυτή η διάταξη επιτρέπει στο DCT να αλλάζει διαδοχικά τις ταχύτητες ή να περάσει αμέσως σε οποιαδήποτε από τις επτά επόμενες ταχύτητες (ή και το αντίστροφο), ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού. Το σύνολο προσφέρει ομαλή και ταχύτατη αλλαγή σχέσεων, χωρίς να χάνεται η ροπή κατά την αλλαγή και εξασφαλίζει ομαλότερη λειτουργία σε όλες τις συνθήκες με την μέγιστη οικονομία σε σχέση με τα 6-ταχυτα DCT του ανταγωνισμού.

 

Αρθρογράφος

KIA Stonic 1.0 T-GDI 120PS & 1.6CRDi 110PS

KIA Stonic 1.0 T-GDI 120PS & 1.6CRDi 110PS

Και μικρό και μεγάλο, και ψηλό και χαμηλό, και σπορ και άνετο, και φτηνό και ποιοτικό, αυτό το αυτοκίνητο τα συνδυάζει όλα.