Το Ford Capri RS 3100 Group 2 είναι ότι καλύτερο θα δεις σήμερα στο internet!

Το Ford Capri RS 3100 Group 2 είναι ότι καλύτερο θα δεις σήμερα στο internet!

Το Ford Capri ήταν ένα προσιτό coupe το οποίο αγαπήθηκε ιδιαίτερα στα 70’s. Σχεδιασμένο από τον Philip T. Clark, τον Αμερικανό που μας έδωσε και το πανέμορφο σχήμα του Mustang, είχε τρομερή επιτυχία με τις συνολικές πωλήσεις να ξεπερνάνε τις 1,9 εκατομμύρια μονάδες.

Οι νίκες της Ford στον 24ωρο αγώνα του Le Mans, έκαναν την εταιρεία να στραφεί και σε άλλες κατηγορίες όπως στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Τουρισμού. Εκεί γεννήθηκε και το Capri RS 3100. Το όνομα υποδηλώνει τον κυβισμό του κινητήρα που φορούσαν τα 250 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν στα τέλη του 1973 για να πάρει η Ford την αγωνιστική ομολογκασιόν.

Βέβαια σε αντίθεση με τον Essex 3,1lt V6 με το μονό εκκεντροφόρο και τα 150Ps, η Cosworth κατασκεύασε ένα κτήνος 3,4lt με αλουμινένιες DOHC κεφαλές, μηχανικό ψεκασμό της Lucas και σύστημα λίπανσης με ξηρό κάρτερ. Ο στόχος ήταν τουλάχιστον 400Ps για να ανταγωνιστεί το Capri τις τερατώδεις BMW 3.0 CSL που μονοπωλούσαν τις πρώτες θέσεις καθ’ όλη την αγωνιστική σεζόν του 1973. Οι πρώτες δοκιμές του “GAA” V6 των 3,4lt έδειξαν 425Ps, ενώ σε συνθήκες αγώνα η απόδοση υπολογιζόταν στα 440-460Ps, με τον κόφτη να βρίσκεται στις 8.750rpm (σε συνθήκες αγώνα αφού κανονικά μπορούσε να ξεπεράσει τις 9.000rpm).

Τα Ford Capri RS 3100 είχε εξωφρενική σχεδίαση αμαξώματος για να χωρέσουν οι τεράστιοι τροχοί, αλλά και να τοποθετηθούν τα ψυγεία στα πίσω φτερά για καλύτερη κατανομή βάρους. Παρά το εξωφρενικό bodykit ζύγιζαν περίπου 1.050kg. Πίσω από το τιμόνι των Capri RS 3100 βρέθηκαν οι οδηγοί F1 Niki Lauda και Jochen Mass και ο νικητής του Le Mans Klaus Ludwig.

 

Αρθρογράφος

 

Μια μοναδική Porsche 356

Μια μοναδική Porsche 356

Το νέο παιχνίδι του θρυλικού Walter Rohrl είναι μία Porsche 356, η οποία όμως, αντί για τον τετρακύλινδρο boxer, χρησιμοποιεί τον εξακύλινδρο της 911 ...