Το tuning industry δεν είναι ευχαριστημένο με τους νέους κανονισμούς εκπομπών ρύπων του Biden

Το tuning industry δεν είναι ευχαριστημένο με τους νέους κανονισμούς εκπομπών ρύπων του Biden

Η κυβέρνηση Μπάιντεν προτείνει νέα αυστηρά όρια ρύπανσης από τα αυτοκίνητα, τα οποία θα απαιτούν έως και τα δύο τρίτα των νέων οχημάτων που πωλούνται στις ΗΠΑ να είναι ηλεκτρικά έως το 2032, σχεδόν δεκαπλάσια αύξηση σε σχέση με τις σημερινές πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων.

Ο προτεινόμενος κανονισμός, που ανακοινώθηκε πρόσφατα από την Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος (EPA), θα θέσει όρια εκπομπών καυσαερίων για τα έτη μοντέλων 2027 έως 2032 που είναι τα αυστηρότερα που έχουν επιβληθεί ποτέ και απαιτεί πολύ περισσότερες πωλήσεις νέων ηλεκτρικών οχημάτων από ό,τι συμφώνησε η αυτοκινητοβιομηχανία πριν από δύο χρόνια. Μόλις οριστικοποιηθεί, το σχέδιο θα αποτελέσει την ισχυρότερη –εξαναγκασμένη- ώθηση από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα (και φορτηγά για τις ΗΠΑ) στα οχήματα με μπαταρίες.

Τι προτείνει η EPA:

Τα προτεινόμενα όρια ρύπανσης από τα καυσαέρια δεν απαιτούν συγκεκριμένο αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων που πρέπει να πωλούνται κάθε χρόνο, αλλά αντίθετα επιβάλλουν όρια στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου. Ανάλογα με τον τρόπο συμμόρφωσης των αυτοκινητοβιομηχανιών, η EPA προβλέπει ότι τουλάχιστον το 60% των νέων επιβατικών οχημάτων που πωλούνται στις ΗΠΑ θα είναι ηλεκτρικά έως το 2030 και έως και 67% έως το 2032. Πρακτικά οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να μειώσουν το μέσο όρο των εκπομπών τους κατά 13% κάθε χρόνο κατά τη διάρκεια αυτής της πενταετούς περιόδου, αν και τα μεσαία οχήματα θα πρέπει να φτάσουν μόνο τα 275gr μέχρι την προθεσμία του 2032.

Τι λέει η SEMA:

Ο Mike Spagnola, Διευθύνων Σύμβουλος της SEMA (Speciality Equipment Market Association), η οποία έχει πάνω από 7.000 μέλη από τη βιομηχανία του tuning και του aftermarket, δήλωσε ότι τάσσεται υπέρ των προσπαθειών για τη βελτίωση των εκπομπών ρύπων, αλλά ανησυχεί για τις επιπτώσεις που θα μπορούσαν να έχουν τα προτεινόμενα όρια στις περισσότερες από 1 εκατομμύριο θέσεις εργασίας στην αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα τις ΗΠΑ, τις οποίες υποστηρίζει η βιομηχανία της βελτίωσης. «Υποστηρίζουμε πλήρως τις προσπάθειες για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, αλλά υποστηρίζουμε ενεργά τη δυνατότητα των καταναλωτών και της αγοράς να επιλέγουν τι λειτουργεί καλύτερα για αυτούς», δήλωσε ο Spagnola σε δήλωσή του. «Υπάρχουν πολλές επιλογές στο δρόμο προς τις μηδενικές εκπομπές και θεωρούμε ότι είναι ζωτικής σημασίας η κυβερνητική πολιτική να παραμείνει τεχνολογικά ουδέτερη», πρόσθεσε, σημειώνοντας ότι η βιομηχανία aftermarket έχει «χτιστεί» γύρω από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

 

Αρθρογράφος

 

Τα πρώτα Ford Puma ST βρίσκονται ήδη στη χώρα μας

Τα πρώτα Ford Puma ST βρίσκονται ήδη στη χώρα μας

Το νέο Puma ST έφτασε στην Ελλάδα με 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και ευέλικτο χρηματοδοτικό πρόγραμμα με επιτόκιο 0,99%!