H VW εξελίσσει DSG 10 σχέσεων και twin-turbo diesel 2.0lt

H VW εξελίσσει DSG 10 σχέσεων και twin-turbo diesel 2.0lt

Ο επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης του ομίλου VW, Hans-JacobNeusser, αποκάλυψε μερικές πληροφορίες για τις νέες τεχνολογίες που θα δούμε λίαν συντόμως από την γερμανική εταιρία. Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για το επερχόμενο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 10 σχέσεων, αλλά και για τον νέο δίλιτρο κινητήρα twin-turbo diesel. Αναφερόμενος στο νέο κιβώτιο, ο Neusser είπε πως θα αντικαταστήσει το σημερινό 6-τάχυτο DSG και πως εξελίσσεται έτσι, ώστε να αντέχει έως και 51kgm ροπής. Το νέο ημιαυτόματο κιβώτιο θα τοποθετηθεί σε διάφορα μοντέλα του Group VW, τόσο με διαμήκη, όσο και εγκάρσια διάταξη κινητήρα. O CEO της VW, Dr. Martin Winterkorn, αναφέρει ότι το νέο κιβώτιο αποτελεί έναν από τους βασικούς τρόπους με τους οποίους η γερμανική εταιρία θα πετύχει μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων σε ποσοστό 15% μέχρι το 2020. Το κιβώτιο ταχυτήτων αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται σε πρωτότυπα οχήματα, ενώ ο Hans-JacobNeusser ανέφερε πως θα είναι έτοιμο για παραγωγή μέσα στο 2016. Εκτός όμως από το 10άρι DSG, η VW εξελίσσει και έναν ολοκαίνουριο κινητήρα twin-turbo diesel, απόδοσης 235Ps. Ο νέος κινητήρας, με κωδικό ΕΑ288, θα κάνει το ντεμπούτο του κάτω από το καπό του Passat όγδοης γενιάς και έπειτα σε διάφορα μοντέλα του ομίλου.

 

Αρθρογράφος

 

To νέο Abarth 595 Esseesse στην Ελλάδα

To νέο Abarth 595 Esseesse στην Ελλάδα

Η νέα γενιά του απόλυτου 595 είναι διαθέσιμη και στην Ελληνική αγορά.