Παρουσίαση εταιρείας: APR

Παρουσίαση εταιρείας: APR

H APR Greece είναι μια συνεχώς αναπτυσσόμενη εταιρεία που δεν επαναπαύεται ποτέ, γι’ αυτό άλλωστε είναι και στην κορυφή!

Το 2019 ξεκίνησε δυναμικά για την εταιρεία, με επέκταση των εγκαταστάσεών της, αλλά και με νέες δραστηριότητες. Άλλωστε, αν δεν εξελίσσεται κανείς συνέχεια, είναι δύσκολο να παραμείνει στην κορυφή. Ο Γιώργος Θεοδωράκης είναι ο πλέον κατάλληλος άνθρωπος για να μας εξηγήσει τα πάντα που αφορούν το μέλλον της APR Greece και τους νέους της στόχους.

Power Automotive Magazine: Το 2019 μπήκε δυναμικά για την APR Greece. Πείτε μας λίγα λόγια για τις νέες σας δραστηριότητες.

Γιώργος Θεοδωράκης: Το 2019 μας βρήκε ουσιαστικά στις «νέες» μας εγκαταστάσεις. Λέγοντας φυσικά νέες, εννοούμε την επέκταση που έγινε στο υφιστάμενο κτήριο της APR Greece, το νέο μας Workshop. Το νέο Workshop, λοιπόν, είναι 460τμ και εκεί φιλοξενείται ο χώρος του συνεργείου, με 2 ανυψωτικά, το software room, αλλά και ο χώρος του Car Wrapping και Car Detailing, με ξεχωριστό, ψαλιδωτό ανυψωτικό. Ρ.Α.Μ.: Τι νέες υπηρεσίες προσφέρετε πλέον στους πελάτες σας και τι ακόμα περιμένουμε στο μέλλον;

Γ.Θ.: To Car detailing, το Car Wrapping και η τοποθέτηση αντιηλιακών μεμβρανών είναι τρεις από τις νέες υπηρεσίες που προσθέσαμε για τους πελάτες μας. Συνεργαζόμαστε με κορυφαίους οίκους  του είδους τους στο εξωτερικό, ενώ η εφαρμογή των προϊόντων γίνεται αποκλειστικά in-house.

Ρ.Α.Μ.: Η βασική αρχή της εταιρείας μιλάει για αξιοπιστία και μακροζωία του κινητήρα παράλληλα με τη βελτίωσή του, πώς η APR επιτυγχάνει κάτι τέτοιο;

Γ.Θ.: Ο πυρήνας της εταιρείας, οι άνθρωποι της APR, είναι ο λόγος που επιτυγχάνεται αυτό. Η φιλοσοφία της APR ανέκαθεν ήταν ότι δεν βιάζονται να βγάλουν στην αγορά ένα προϊόν απλά και μόνο για να είναι πρώτοι. Τους ενδιαφέρει να δημιουργήσουν ένα σωστό και αποδοτικό προϊόν.

Ξέρετε, πολλές φορές μας ρωτάνε οι πελάτες μας, γιατί δεν έχει βγει ακόμα πρόγραμμα για τον κινητήρα μου; Η μόνη απάντηση που δίνουμε είναι η εξής: Γιατί η εταιρεία δεν έχει ολοκληρώσει ακόμα το R&D της γύρω από το συγκεκριμένο προϊόν. Υπάρχουν όμως και φορές που απλά δεν είναι στα σχέδια καθόλου της εταιρείας, καθώς δεν υπάρχει η αντίστοιχη ζήτηση στο εξωτερικό, θα είμαι ειλικρινής σε αυτό. Για να σας απαντήσω όμως στο ερώτημά σας, ο λόγος που η APR είναι μια αξιόπιστη εταιρεία δεν είναι άλλος από τον κύκλο ζωής -της παραγωγής- του προϊόντος που προσφέρει. Αυτό περιλαμβάνει την αποκωδικοποίηση των εγκεφάλων για να έχουν πρόσβαση σε όλους τους χάρτες της εκάστοτε ECU. Φιλοσοφία της εταιρείας είναι να επέμβει σε όσους χάρτες έχει επέμβει και ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου με σκοπό τη βελτίωση του. Οι εποχές που απλά «δίναμε» λίγο αβανς, πίεση και βγάζαμε το αυτοκίνητο στο δρόμο έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε τη διαδικασία δημιουργίας του προγράμματος του νέου RS3, όπου η Audi, για να δημιουργήσει το πρόγραμμά του, τοποθετεί παντού αισθητήρες για το hardware της και πριν το αμάξι βγει στην παραγωγή αυτοί αφαιρούνται. Το αποτέλεσμα είναι στην ECU να υπάρχουν παράμετροι που δεν είναι κατανοητοί απ’ όλους τους βελτιωτές. Κάποιοι φτάνουν στο σημείο να καταργήσουν ορισμένους χάρτες, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μην δουλεύει σωστά 100%. Όταν κάποιος αλλάξει, για παράδειγμα, μια εισαγωγή τα πάντα διαφοροποιούνται. Η APR ανέπτυξε το δικό της πρόγραμμα ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, στην αρχή συνέλεξε τα δεδομένα της ECU και στη συνέχεια βήμα-βήμα ανέπτυξε το λογισμικό τόσο για το stage 1 (ECU Remap) όσο και για τα επόμενα στάδια με το hardware της. Δεν είναι οne man show εταιρεία, έχουμε πει στο παρελθόν ότι η διαφορά της APR είναι οι άνθρωποί της. Είναι η μοναδική εταιρεία που διαθέτει 4 Calibrators, Software Engineers, Vehicle Diagnostics κ.α. Ένα  σημαντικό επίσης ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας είναι το γεγονός ότι φθάνουν στα χέρια τους οχήματα πριν από τον καθένα που βρίσκεται στο χώρο της βελτίωσης. Είναι λοιπόν μια ομάδα δεμένη εδώ και πολλά χρόνια, με συνέπεια στην ποιότητα των προϊόντων της. Τόσο σε λογισμικό όσο και hardware. Επιπλέον, το μεγάλο δίκτυο συνεργατών της, Beta Testing, η APR πλέον βρίσκεται σε 42 χώρες, της δίνει τη δυνατότητα να δοκιμάζει τα προϊόντα της σε διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες. Η APR Greece έχει λάβει πολλές φορές μέρος σε αυτή τη διαδικασία. Από την εμπειρία μας θα σας αναφέρουμε ότι πολλές φορές για ένα πρόγραμμα ή μια νέα έκδοση μπορεί να χρειαστούν μέχρι και οχτώ μήνες μέχρι να γίνει διαθέσιμο στον τελικό καταναλωτή. Επιπλέον, για μοντέλα που δεν υπάρχουν στην Αμερική, οι calibrators ταξιδεύουν στο δίκτυο συνεργατών της APR με σκοπό την ανάπτυξη των προγραμμάτων.

Ρ.Α.Μ.: Ποια είναι τα πλεονεκτήματα σε bolt-on λύσεις βελτίωσης συγκριτικά με cutom βελτιώσεις;

Γ.Θ.: Οφείλω να ομολογήσω ότι έχουμε δει αξιόλογες δουλειές και στην ελληνική αγορά που μπορούν να σταθούν επάξια απέναντι σε οίκους του εξωτερικού. Θα μου επιτρέψετε όμως να μιλήσουμε για τα προϊόντα της APR, καθώς δεν θα ήθελα να κρίνω τη δουλειά κάποιας εταιρείας που δραστηριοποιείται στον ίδιο χώρο με εμάς.

Τα πλεονεκτήματα του να επιλέξει κάποιος APR hardware είναι ότι η γκάμα προϊόντων της εταιρείας κατασκευάζεται εξ’ ολοκλήρου in-house, εδώ και αρκετά χρόνια, με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Χωρίς πατέντες και χωρίς «κόψε-ράψε», τα προϊόντα με τη μέθοδο του Reverse Engineering έχουν πάντοτε τη σωστή εφαρμογή, αντικαθιστώντας τα OEM μέρη με απόλυτη ακρίβεια. Επίσης σημαντικό πλεονέκτημα των προϊόντων της APR είναι ο χρόνος εγκατάστασής τους. Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι η εφαρμογή ενός APR Downpipe διαρκεί μόλις 45 λεπτά, της εισαγωγής αέρα 20 λεπτά και ενός intercooler 1 ώρα και 15 λεπτά. Αυτό δίνει όχι μόνο σε εμάς την ευελιξία να ολοκληρώσουμε αρκετά projects στη διάρκεια της ημέρας αλλά και στον καταναλωτή, που περιμένει να παραλάβει το αυτοκίνητό του όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Ρ.Α.Μ.: Μετά το  APR Scirocco GT24 και το Golf VII R τι ακολουθεί; Ποιο θα είναι το επόμενο Project Car;

Γ.Θ.: H ομάδα της APR ετοιμάζεται για κάτι μεγαλύτερο από ένα ακόμα Project car. Τη δημιουργία ενός Performance Shop που θα είναι το «σπίτι» αρκετών οίκων βελτίωσης του εξωτερικού.

Ρ.Α.Μ.: Η έδρα σας είναι στη συμπρωτεύουσα, στην Αθήνα και στην υπόλοιπη Ελλάδα πού μπορεί να απευθυνθεί ένας πιθανός πελάτης;

Γ.Θ.: Ναι, πολύ σωστά είπατε, τα κεντρικά της APR Greece βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη.  Οι συνεργάτες μας στην υπόλοιπη Ελλάδα είναι η Group A, MDS Automotive APR Athens, στην Πάτρα η Vast, στην Καλαμάτα η KNK Full Performance, στην Καστοριά η VW Autocenter, στην Ξάνθη η Real Tuning και στην Κοζάνη οι Αφοί Παπαντωνίου.

Ρ.Α.Μ.: Γιώργο έχεις επισκεφθεί αρκετές φορές τα κεντρικά της APR στην Αμερική. Τι σου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση στις επισκέψεις αυτές;

Γ.Θ.: Δεν θα σταματήσω να εντυπωσιάζομαι ποτέ από την απλότητα των ανθρώπων της APR. Είναι άλλο πράγμα να τους έχει τοποθετήσει στο μυαλό σου ψηλά χωρίς να τους έχεις συναντήσει και άλλο πράγμα, όταν κάνεις μαζί τους πολύωρα meetings στα κεντρικά της εταιρείας, να αντιλαμβάνεσαι το μοναδικό know-how που υπάρχει. Από τους account managers μέχρι και τους calibrators, το κλίμα είναι μοναδικό. Φυσικά δεν θα μπορούσα να αφήσω απ’ έξω τις σύγχρονες εγκαταστάσεις και τα Project cars που συναντά κανείς εκεί.

Ρ.Α.Μ.: Ποια είναι τα κριτήρια που θα πρέπει να πληροί κάποιος για να αντιπροσωπεύσει την APR σε κάποια άλλη πόλη της Ελλάδας; Γ.Θ.: Κύριο μέλημά μας είναι η σωστή γεωγραφική κατανομή. Δεν μας ενδιαφέρει απλά κάποιος να γίνει dealer σε μια περιοχή που δεν έχει νόημα. Προσπαθούμε να δημιουργούμε κεντρικά σημεία για την εξυπηρέτηση των πελατών μας. Όπως για παράδειγμα, ο αντιπρόσωπός μας στην Κοζάνη εξυπηρετεί την Κοζάνη, τα Ιωάννινα, τα Γρεβενά και τη Φλώρινα. Με αυτόν τον τρόπο έχει και εμπορικό νόημα για τον εκάστοτε ενδιαφερόμενο να συνεργαστεί μαζί μας και να προσφέρει τα προϊόντα APR στο κατάστημά του. Δεχόμαστε καθημερινά email για τη σύναψη νέων συνεργασιών ανά την Ελλάδα.  Σίγουρα, μας ενδιαφέρει ο επαγγελματισμός της εκάστοτε εταιρείας, το σημείο που δραστηριοποιούνται, ποιες περιοχές μπορούν να εξυπηρετήσουν γύρω τους κ.λπ. Δηλαδή μας ενδιαφέρει να βρίσκεται σε γεωγραφικό σημείο τέτοιο που θα μπορεί η πρωτεύουσα ζώνη να αποφέρει πωλήσεις, αλλά η δευτερεύουσα και τριτεύουσα ζώνη να μπορούν να υποστηριχθούν σωστά τόσο σε πωλήσεις όσο και σε after sales support.

Ένα επίσης σημαντικό κριτήριο για εμάς είναι ο τεχνολογικός εξοπλισμός που διαθέτει το κατάστημα. Το σημείο που μπορεί να αποτελέσει το μελλοντικό μας συνεργάτη θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα και την ικανότητα διάγνωσης ενός θέματος, ώστε να είμαστε σε θέση να μιλήσουμε την ίδια γλώσσα και να είμαστε δίπλα στον τελικό καταναλωτή.

Τέλος, οι «απαιτήσεις» marketing ενεργειών σε μια ενδεχόμενη συνεργασία δεν περισσεύουν. Ο κάθε συνεργάτης μας είναι υπεύθυνος για τη γνωστοποίηση και την προώθηση του brand στην περιοχή του. Κύριο μέλημά μας είναι η σωστή και σύμφωνη -με τους κανόνες της APR- προβολή του brand τόσο σε online πλατφόρμες όσο και σε below the line ενέργειες.

Ρ.Α.Μ.: Πώς αντιμετωπίζει και ποια γνώμη έχει η APR για τις extreme βελτιώσεις;

Γ.Θ.: Η APR από την ίδρυση της εταιρείας στοχεύει στη δημιουργία και υποστήριξη -τόσο σε επίπεδο software όσο και hardware -των λεγόμενων stages. Ξεκινάει από το πρώτο στάδιο που αφορά μόνο την αλλαγή χαρτογράφησης και φθάνει μέχρι το Stage3 που αφορά τα turbo-kits. Είμαι αρκετά μπερδεμένος με τον όρο extreme στις μέρες μας, δεν σας το κρύβω. Αναφέρεται στο ότι ο καθένας μπορεί να πάρει οποιοδήποτε τούρμπο της αγοράς, με οποιοδήποτε hardware και να πρέπει να του παρέχεις πρόγραμμα; Αν ναι, τότε δεν είναι στα σχέδια ούτε στους στόχους της εταιρείας. Το κοινό μας δεν είναι αυτό, το κοινό μας αναζητεί bolt-on λύσεις που θα τις τοποθετήσει στο αυτοκίνητό του και δεν θα χρειαστεί να ασχοληθεί ξανά με αυτό. Αν ο extreme ως όρος, ωστόσο, αναφέρεται στις επιδόσεις, μετρημένες σε ιπποδύναμη, τότε επιτρέψτε μου να πω ότι ούτε και αυτό είναι κάτι που δεν μας έχει προβληματίσει έως σήμερα, μπορώ να πω μάλιστα ότι από μόνα τους τα νούμερα δεν λένε κάτι. Άλλωστε, έχετε δοκιμάσει αρκετές φορές για τις ανάγκες του περιοδικού σας αυτοκίνητα βελτιωμένα από την APR. Αυτό που μας χαρακτηρίζει είναι η συνέπεια στις επιδόσεις και οι επιδόσεις χωρίς συμβιβασμούς. Αυτό πρακτικά μπορεί να σημαίνει ότι το αυτοκίνητο που έχει βελτιωθεί από εμάς θα έχει πάντοτε την ίδια απόδοση και θα μπορεί κάποιος να πάει ένα ταξίδι, στη δουλειά του και το Σαββατοκύριακο στην πίστα χωρίς να χρειαστεί τη Δευτέρα να μπει ξανά στο συνεργείο. Αν όμως ο extreme όρος αναφέρεται σε big-turbo setup, θα ήθελα να πω ότι είμαστε σε καλό δρόμο. Η APR ήταν η πρώτη εταιρεία που μπήκε στα 10sec με Golf VI R, με ένα από τα πιο επιτυχημένα προϊόντα της ανά τον κόσμο, το Stage 3 και από τις λίγες εταιρείες που διαθέτει big-turbo setup (και όχι υβριδικό) για τους Gen 3 κινητήρες EA888, με την EFR 7163, όπου με τη χρήση της βενζίνης πρατηρίου (100αρας) κάνει το 0-100 σε 3.5sec, το 100-200 σε 7sec και τα 400μέτρα σε 10.7-10.9sec, ντυμένο με το εσωτερικό του και, επιτρέψτε μου τον όρο, «daily».

Ρ.Α.Μ.: Σε ποιες άλλες χώρες δραστηριοποιείται και συνεργάζεται η APR Greece; Ποια η σχέση σας με τους εκεί αντιπροσώπους; Γ.Θ.: Η APR Greece είναι ο βασικός εισαγωγέας για Ελλάδα, Ιταλία, Βουλγαρία και Αλβανία. Οι σχέσεις μας με τους εν λόγω συνεργάτες είναι άριστες, άλλωστε μόνο έτσι μπορείς να πετύχεις σωστό αποτελέσματα. Στην Ιταλία δε, η προσπάθεια των dealer μας είναι κάτι παραπάνω από αξιόλογη. Έχουν αλλάξει την εικόνα του brand σε σχέση με το παρελθόν και πλέον έχουν κατακτήσει μεγάλο μερίδιο αγοράς, βελτιώνοντας καθημερινά αρκετά οχήματα. Φυσικά και στις άλλες χώρες ισχύει το ίδιο, τονίζω περισσότερο την Ιταλία καθώς είναι μια νέα αγορά για εμάς, που μας έχει ανατεθεί από την APR να αναπτύξουμε. Μέχρι σήμερα είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι από τους συνεργάτες μας.

INFO:

APR Greece

Περιοχή Τσιφλικάκη, Σίνδος

ΤΚ 57400

Θεσσαλονίκη

Τηλ.: 2310 799353

www.goapr.gr

 

Αρθρογράφος

 

Πρωτάθλημα για το Nissan GT-R

Πρωτάθλημα για το Nissan GT-R

Το πρωτάθλημα της κατηγορίας SUPER GT300, στην Ιαπωνία κέρδισε η ομάδα Kondo Racing με ένα Nissan GT-R με ελαστικά Advan της Yokohama.