Power Classic

Power Classic: Opel Ascona 400 Phase 3

Power Classic: Opel Ascona 400 Phase 3

Αυτή ήταν η κωδική ονομασία της Ascona 400, που πέρασε στην ιστορία των Rally ως το τελευταίο πισωκίνητο αυτοκίνητο, που κέρδισε το πρωτάθλημα οδηγών, το 1982, στα χέρια του Walter Röhrl…

Power Classic: Alfa Romeo 155 Q4 500Ps

Power Classic: Alfa Romeo 155 Q4 500Ps

Ένα εξαιρετικά σπάνιο, όσο και όμορφο για την εποχή του αυτοκίνητο, ανακάλυψε ο φακός του POWER και στράφηκε κατευθείαν πάνω του. Πρόκειται για μία Alfa Romeo 155 Q4 και μάλιστα βελτιωμένη, που ξυπνάει ευχάριστες αναμνήσεις από τους αγώνες DTM των 90’s...
Power Classic: Lancia Beta Coupe 140Ps

Power Classic: Lancia Beta Coupe 140Ps

Πίσω από έναν ισχυρό άντρα κρύβεται μία γυναίκα λένε και εγώ θα συμπληρώσω πως πίσω από μία γυναίκα, ίσως κρύβεται και ένα αυτοκίνητο. Μία λαϊκή τραγουδίστρια, ένας παππούς και ένας μηχανικός με τον γιό του εμπλέκονται στην ιστορία τη...
Power Classic: BMW E30 M3 Sport Evo II 2.5 328Ps

Power Classic: BMW E30 M3 Sport Evo II 2.5 328Ps

Έτρεξε σε δυο Γερμανικά Πρωταθλήματα Τουρισμού και από το 1991 έως και σήμερα, πρωταγωνιστεί στα Ελληνικά Πρωταθλήματα Σιρκουί και Αναβάσεων. Ο race bred S14 των 2,5lt αποδίδει 328 ατμοσφαιρικούς ίππους, στροφάροντας έως και τις 10.800rpm! Το παρατσούκ...
Power Classic: Alfa Romeo Alfasud 1.5 Ti Trofeo 131wHp

Power Classic: Alfa Romeo Alfasud 1.5 Ti Trofeo 131wHp

Ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης είναι ένας καθαρόαιμος Alfisti. Πέρα από αυτή την πανέμορφη Alfa Romeo Alfasud Trofeo, έχει στην κατοχή του μερικές ακόμα Alfa Romeo. Με τη συγκεκριμένη συμμετέχει σε αγώνες αναβάσεων τα τελευταία χρόνια και...
Power Classic: Porsche 911 Carrera RS 74 315Ps

Power Classic: Porsche 911 Carrera RS 74 315Ps

Μόνο έτσι θα μπορούσα να περιγράψω αυτό που βλέπω μπροστά μου. Βρίσκομαι στον απίστευτο χώρο της PetroRetro 911 και μπροστά μου βρίσκεται μια Porsche 911 RS του ’74. Ένα πραγματικό έργο τέχνης σε τέσσερις τροχούς, φτιαγμένο με μεράκι ...
Power Classic: Ford Mustang '65 Fastback

Power Classic: Ford Mustang '65 Fastback

Χρειάστηκα περίπου 60 δευτερόλεπτα για να συνηθίσω το ασαφές τιμόνι με τον τζόγο, τον τεράστιο όγκο του καπό, το άμεσο γκάζι και την τραχιά του συμπεριφορά. Δεν τα ονόμαζαν τυχαία muscle cars. Πρέπει να ιδρώσεις για να πατήσεις τέρμα ...
Πληρωμή με Κάρτα