Τεχνικά

Know How: Ανάρτηση Part X

Know How: Ανάρτηση Part X

Είναι όλα τα ελικοειδή ελατήρια κυλινδρικά..; Αμ δε… Για να φτιάξουμε ένα προοδευτικό ελατήριο, μπορούμε να παίξουμε μόνο με το πόσο αραιές ή πυκνές ε...

Know How: Ανάρτηση PART IX

Know How: Ανάρτηση PART IX

Είδαμε τι είναι η σταθερά του ελατηρίου ή αλλιώς το γνωστό μας spring rate, είδαμε σε ένα κλασικό ελικοειδές ελατήριο τι παράμετροι μπαίνουν στο παιχν...

BMW M2 M-DCT 370Ps

BMW M2 M-DCT 370Ps

Η BMW M2 δεν έγινε τυχαία το πιο μοσχοπουλημένο μοντέλο του M Division. Είναι πολύ κοντά στη φιλοσοφία της 1M Coupe και της M3 E46, αυτοκινήτων αγαπημ...

Know How: Ανάρτηση Part VIII

Know How: Ανάρτηση Part VIII

Ωραίες οι ράβδοι στρέψης, ωραίες και οι σούστες, όλα αυτά τα εξαντλήσαμε τους προηγούμενους μήνες, αν όμως δεν οδηγείτε Formula 1, φορτηγό, σαξόραλλο ...

Know How: Ανάρτηση Part VII

Know How: Ανάρτηση Part VII

Τις βλέπεις από φορτηγά και κάρα μέχρι σε σύγχρονα, πανάκριβα και παντοδύναμα αμερικάνικα Supercar, οπότε δεν μπορεί να είναι ούτε αρχαία ιστορία ούτε...

Know How: Ανάρτηση Part VI

Know How: Ανάρτηση Part VI

Είδαμε τον Δεκέμβρη τα γενικά περί ελαστικών μέσων και ελατηρίων, οπότε κάποιων η όρεξη θα άνοιξε αμέσως για helpers, κομμένες σπείρες και πεντάποντα ...

Know How: Ανάρτηση PART V

Know How: Ανάρτηση PART V

Φάγαμε τέσσερις μήνες να μιλάμε για τις κινήσεις του αμαξώματος από το εμπρός στο πίσω κι από το αριστερά στο δεξιά βάσει των διαφόρων δυνάμεων, ροπών...

Know How: Ανάρτηση PART IV

Know How: Ανάρτηση PART IV

Γέρνει το κάρο σας ή δεν κουνιέται ρούπι..;;; Κι αν γέρνει, πόσο γέρνει..;;; Κι εφόσον γέρνει «τόσο», γιατί γέρνει «τόσο» κι όχι «άλλο τόσο» ή κατά «τ...