Τεχνικά

Know How: Ανάρτηση Part I

Know How: Ανάρτηση Part I

Είσαι άσχετος με τα αυτοκίνητα και το στρίψιμο και απλά θέλεις να βολτάρεις από εδώ κι από εκεί άνετος και κυριλέ, χωρίς να καταλαβαίνεις αν οδηγείς σ...

Garrett G-Series

Garrett G-Series

Οι G-Series αποτελούν τις πιο πολυσυζητημένες τουρμπίνες των τελευταίων δύο ετών. Πλέον που ολοκληρώθηκε η γκάμα τους, αξίζει να δούμε τις G-Series με...

H Alpine στο Pikes Peak

H Alpine στο Pikes Peak

Η Γαλλική εταιρία θα συμμετέχει με μία A110, 500 ίππων, στο Pikes Peak. Το coupe έχει αποκτήσει… μυϊκή μάζα ενώ έχει χάσει βάρος.

Tune it: Jesel Equal 8

Tune it: Jesel Equal 8

Δεν σας αρέσουν οι Αμερικανιές; Ίσως πρέπει να το ξανασκεφθείτε, γιατί 190 ίππους ανά λίτρο από ατμόσφαιρα, ούτε στα όνειρα σας δεν έχετε δει!

Know How: Φρένα PART XXI

Know How: Φρένα PART XXI

Σας τρόμαξα κάπως τον προηγούμενο μήνα με τις πιθανές ζημιές των κεραμικών δίσκων και ακόμα περισσότερο με το πόσο κοστίζει ένα ζευγάρι ή ακόμα χειρότ...

KNOW HOW: Φρένα PART XX

KNOW HOW: Φρένα PART XX

Είδαμε τη θεωρία πίσω από τα κεραμικά φρένα τον προηγούμενο μήνα, είδαμε και πώς φτιάχνονται, το ερώτημα που τίθεται τώρα είναι «αξίζουν..»; Και φυσικ...

Know How: Φρένα PART XIX

Know How: Φρένα PART XIX

Είναι εξωτικά. Είναι πανάκριβα. Δεν μασάνε και δεν ιδρώνουν καθόλου όσο κι αν τα ζορίσουμε. Είναι πανάλαφρα. Είναι διαφορετικά στο μάτι, τόσο σε χρώ...

Know How: Φρένα PART XVIII

Know How: Φρένα PART XVIII

Όπως έχουμε ήδη περιγράψει, οι δίσκοι υπόκεινται σε τεράστιες καταπονήσεις κατά τη διάρκεια της, περισσότερο ή λιγότερο, σύντομης ζωής τους: από αυτό ...

MEK 101 Part II

MEK 101 Part II

Αν θέλετε extra άλογα από το εργαλείο, καλό θα ήταν να ξέρετε πώς λειτουργεί και το μοτόρι, οπότε πάμε για το δεύτερό μας μάθημα και φυσικά δεν πρέπει...

Νέο VW Golf VIII

Νέο VW Golf VIII

Το VW Golf μπορεί πλέον να θεωρηθεί η διαχρονικότερη αξία στο χώρο του αυτοκινήτου, αφού βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων του κοινού εδώ και 46 ο...