Τεχνικά

Know How: Nissan VC-T

Know How: Nissan VC-T

Μεταβλητός χρονισμός, μεταβλητό βύθισμα, μεταβλητή γεωμετρία τούρμπο, μεταβλητή γεωμετρία εισαγωγής κτλ. κτλ., όλα αυτά τα «μεταβλητά» ενός μοτέρ μπορ...

Αυξήσεις στις πωλήσεις αυτοκινήτων

Αυξήσεις στις πωλήσεις αυτοκινήτων

Η αύξηση στις πωλήσεις αυτοκινήτων συνεχίστηκε και τον Ιούλιο, με το ποσοστό της να είναι στο 13,7% σε σχέση με πέρυσι.

Know How: Κινητήρες Mazda Skyactiv-X

Know How: Κινητήρες Mazda Skyactiv-X

Πολλοί βιάζονται να θάψουν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης… Πολλοί λένε ότι έφαγε τα ψωμιά του… Πολλοί νομίζουν ότι, αφού οδεύει προς το τέλος του, όπο...

Know How: Turbo Part XXVI

Know How: Turbo Part XXVI

Κλείνουμε σήμερα (προς ανακούφιση του Κλιβανόπουλου..!) την επική πολυετή σειρά μας για τα τούρμπο, βλέποντας τις πιο ενδιαφέρουσες και σημαντικές τελ...

Know How: Turbo Part XXV

Know How: Turbo Part XXV

Αφού μάθαμε τα πάντα για το πώς και γιατί λειτουργεί ένα ή περισσότερα τούρμπο, καθώς και για την όλη διάταξη και για τα παρελκόμενά του, ένα πράγμα μ...

Know How: Turbo Part XXIV

Know How: Turbo Part XXIV

Με τα παράλληλης διάταξης τούρμπο τον προηγούμενο μήνα δεν μπλέξαμε αρκούντως τα μπούτια μας: ακόμα και σε σειριακή λειτουργία, τα δύο παράλληλα τούρμ...

Know How: Turbo Part XXΙII

Know How: Turbo Part XXΙII

Ένα τούρμπο είναι καλό, περισσότερα από ένα στο ίδιο μοτέρ, όμως, ακόμα καλύτερα..! Μέχρι τώρα υπερ-αναλύσαμε κάθε πιθανή μεγάλη ή μικρή πτυχή ενός το...

Know How: Turbo Part XXΙI

Know How: Turbo Part XXΙI

Χρησιμοποιήσαμε πολλές φορές τις φράσεις «anti-lag, μείωση turbo-lag, γρηγορότερο spoolάρισμα κτλ.» κατά τη διάρκεια της σειράς έως τώρα, αλλά κυρίως ...