Το Ford Puma ST, ακόμα και ως εργοστασιακό, είναι ένα αυτοκίνητο χωρίς αντίπαλο. Δεν υπάρχει άλλο γρήγορο B-SUV και ως βελτιωμένο είναι ακόμα πιο μόνο...
Power Tests Ford
2.0lt Turbo
|1.6lt EcoBoost
|1.0lt EcoBoost
|2.5lt Duratec RS
|2.0lt Duratec RS
|2.0lt Cosworth YB
|2.0lt EcoBoost
|1.6TDCi
|1.5EcoBoost
|Το άγριο look του Fiesta ST πλέον ταιριάζει απόλυτα με την δύναμή του, αφού την διπλασίασε, τώρα δείχνει ξεκάθαρα ότι αυτή η καρότσα είναι ακόμη καλύτ...
Τα Ford Ranger Raptor ήρθαν στην Ελλάδα από το πουθενά και γέμισαν τους δρόμους μας με τον πληθωρικό τους χαρακτήρα. Εδώ έχουμε το «προεδρικό» Raptor,...
Το μοναδικό τετρακίνητο Ford ύστερα από σχεδόν 20 χρόνια και μάλλον το τελευταίο. Σπάνια το συναντάς βελτιωμένο, αλλά εμείς το βρήκαμε.
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
To νέο Fiat 500 μεγαλώνει την τροπαιοθήκη του για το βραβείο του What Car? 2023.
Το Escort RS Cosworth είναι το τρίτο και τελευταίο μοντέλο της Ford με το μαγικό ταμπελάκι στο πίσω μέρος που έγραφε Cosworth. Το τελευταίο και το καλ...
Έχουμε την τρέλα μας να θέλουμε γρήγορα αυτοκίνητα που καίνε πολλά λίτρα καύσιμο, ήρθε και ο πόλεμος να εκτοξεύσει την τιμή του καυσίμου ώστε να μας α...
Αυτοκίνητα, όπως το Ford Focus RS MKI, δημιουργούν σιγά σιγά τη μελλοντική classic γενιά. Σκληροπυρηνικό FWD χωρίς ηλεκτρονικές...
Το Fiesta ST είναι το ιερό δισκοπότηρο των μικρών hot-hatch. Έχει φανταστική τιμή, είναι γρήγορο, έχει οδηγική συμπεριφορά για σεμινάριο και το συγκεκ...
Η λέξη Cosworth έχει βάρος όσο πολύ λίγες στο χώρο του αυτοκινήτου. Όπου έχει φορεθεί το μαγικό καρτελάκι με αυτό το λογότυπο, το αποτέλεσμα είναι επι...
Το Fiesta ST είναι το ιερό δισκοπότηρο των μικρών hot-hatch. Έχει φανταστική τιμή, είναι γρήγορο, έχει οδηγική συμπεριφορά για σεμινάριο και το συγκεκ...
Ferrari F8 Tributo και McLaren 720S. Οι κινητήρες τους είναι οι F154CG και Μ840Τ. Τι κοινό έχουν αυτά τα τέρατα με το 3κύλινδρο μοτεράκι από ένα μικρό...
O 1.0EcoBoost στο μικροσκόπιο, τι διαφορές έχει ένα ημιτελές Stage 1 απέναντι σε ένα ολοκληρωμένο Stage 1;
Ο τέλειος χαρακτηρισμός γι’ αυτό το αυτοκίνητο, αφού μπορεί να κινηθεί σε ρυθμούς δίλιτρου ατμοσφαιρικού, αλλά πληρώνει λιγότερο από τα μισά πάγια!
Η βελτίωση είναι κάτι που δεν σταματάει ποτέ. Δεν πέρασαν τρία χρόνια και δοκιμάζουμε ξανά το Fiesta ST του Μανώλη, αυτή τη φορά με περισσότερα άλογα ...
Το αυτοκίνητο του Στέλιου Γελαδάκη το ξέρουμε όλοι. Το έχουμε δει να ξεκινάει με τις μπροστινές ρόδες στον αέρα και να σπάει τη δέσμη των 400 μέτρων σ...
Η βελτίωση δεν έχει όρια. Ακόμα κι αν έχεις έναν μικρό και ταπεινό τρικύλινδρο, χιλιάρη κινητήρα, μπορείς να τον βελτιώσεις! Αρκεί βέβαια να μην έχεις...